Wednesday 25 April 2012

Promotion....

Assalamua'laikum wbt dan salam sejahtera semua....

Apa khabar??? di harap anda semua sihat selalu....
Kami di Badzeyda Trading akan mengadakan promosi besar - besaran.... Anda semua boleh datang ke kedai kami untuk melihat produk - produk yang dijual disini atau surf sahaja kat link2 dibawah..

Pada awal pembukaan kedai, kami menjual dengan harga RM250.00  bagi kebanyakkan boot tetapi untuk promosi, kami akan menjual boot footwear pada harga RM190.00 sahaja... anda boleh meihat produk tersebut di link boot footwear disebelah kanan blog ini...

Begitu juga dengan jersey kelab... Kami memberi harga promosi iaitu RM45.00 sahaja berbanding RM55.00 sebelum ini... Dan bagi jersey biasa, kami memberi harga promosi sebanyak RM40.00 sahaja untu sehelai jersey... Begitu juga dengan jersey berserta seluar, kami memberi harga promosi iaitu RM60.00 sahaja... cepat2 jangan lepaskan peluang ini!!!!

Anda juga boleh menempah secara online dan kami juga boleh pos terus ke rumah anda, email @ PM ke badzeydatrading@yahoo.com untuk negotiation harga... (harga tidak termasuk kos penghantaran jika tempahan online)

Kami juga ada menyediakan servis printing untuk t-shirt, jersey, topi, plate dan mug... harga bergantung kepada  bilangan produk yang ditempah serta applikasi printing tersebut. Harga tidak termasuk kos kelima-lima bahan tersebut. kami akan update blog ini dari semasa ke semasa... jangan lepaskan peluang!!! sementara stok masih ada...:)

No comments:

Post a Comment